BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 Haziran 2009

..

söndür ışıkları.yanına geleceğim. o kadar utanıyorum ki senden, ışıkları söndürmen gerek. hem yalnız gelmek istiyorum. siyah saçlı kız kayboluyor karanlıkta. o kadar güzel ki, onu çok kıskanıyorum senden. uzak durmalı bizden.

siyah saçlı kız, elimden aldı herşeyi. çok şey çaldı benden, çok kanattı ellerimi. o kadar güçlü ki, her defasında itti beni karanlık kuyusuna. bana hiç acımadı. kimselere duyuramadım sesimi.

kaltak, gözüne kestirdi seni de. seni de elimden almazsa rahat edemeyecek. karşıma geçip sokuluyor sana. o kadar usta ki oyununda, farkına bile varmıyorsun kucağındakinin ben olmadığıma. haykırıyorum ''kanma ona!'' diye, ''ne olur aç gözlerini!''. ama sağır etmiş seni, öncekilerde de yaptığı gibi. duyuramıyorum sesimi. elimden kayıp gidiyorsun..

0 pırt: