BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

07 Eylül 2009

karanlıkta parlak bir taş


gökyüzündeki ışık demetine hayran kalmamak elde değil. ay tam anlamıyla puslu gece. puslu ay'ı seviyorum. yatağımdan kaldırıp koynuna alıyor beni. ay'la aramdaki ilişkiyi bir kişileştirme yapmadan anlatmam mümkün değil sizlere. zira erotizmi sonuna kadar vurgulama zorunluluğu duyuyorum söz konusu ay'sa. bana tam anlamıyla erotizmi çağrıştırıyor. neden bilmem. ondan ne hoş bir sevgili olurmuş ama.

en güzel gecelerini hep dolunay'la yaşayan kadınları düşünüyorum. ne kutsal bir sır keşfetmişler öyle. evet, bence bu bizi tahrik ediyor. bütün aşkların ötesinde, kadının geceye-ay'a duyduğu aşk bambaşkaymış.

son zamanlarda yatağımın karşısındaki pencereden neredeyse sabaha kadar onu izliyorum. hareketlerine göre yatış şeklimi değiştiriyorum. kronik bir uyku probleminden öte bir durum, inananın. tamam, yastığa başımı koyduğum anda uyuyabilen biri olmadım hiçbir zaman. fakat ay'a duyduğum tutku da bir ''uyuyabilmek için sayılan kuzular'' etkiliği değil. bunu içimde hissediyorum.

kadınları anlamak ne kadar zorsa, benim kendimi anlayabilmem de bir o kadar zor. ama daha iyisini keşfedene kadar, şu an elimde olan tek şeyle yetiniyorum; ay.

0 pırt: