BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 Ağustos 2009

biraz kan biraz fantastizm biraz saçmalık


kaç zamandır ortalarda olmamamın sebebi işte bu vampirler. yaz gelince sıcak falan derken iyice açılıp saçılıyor insan. e haliyle bu sıcak yaz gecelerinden birinde yatağıma kurulmuş -açık saçık bir şekilde- yatıp, yeni yeni meşhur olan o vampir-kurt-gece evi-yarasa okulu gibisinden kitapların birini okurken kendimi hipnotize olmuş buldum. ben, daha nerdeyim-bana ne oldu-kimim ben gibi soruları sormaya fırsat bulamadan dandik de olsa o kitapları okumama olanak sağlayan tavan ampulüm bir disko aparatı gibisinden yanıp sönmeye başladı. pencereden gelen önce hafif sonrasında şiddetli bir esintiyle ürperdim. tam aman tanrımdı.
aman tanrım
aman tanrım
aman tanrım
ıyk. karşımda bram stoker'dan fırlamış sayın dracula, benim her an ''belki intihar ederim'' diye çekmecemde sakladığım jileti eliyle koymuş gibi bularak sırf geçen gece sıkılıp tekrar tekrar izlediğim filmindeki o içimi burkan ''jiletle kendi dilini kesip kanını içme'' sahnesini -beni çok sevdiğinden olucak ki- bana tekrar yaşatma lütfunda bulundu. bütün hayatım yüzüm ekşimiş bir şekilde aklımdan film şeridi gibi geçerken..geçerken..geçerken..ımm gerisi koca bir karanlık. elementlerle ilgili bir gücüm olsaydı da şu dracula'nın son yarım saati hafızamdan silme olayına karşı koyabilseydim keşke.
keşke
keşke
keşke
neyse sonuç olarak muhtemelen beni ısırıp ırzıma geçmiştir pislik. yani tekrar sonuç olarak vampir olmuşumdur heralde. kanımın tadı pek hoş değil ki içmemiş bütün kanımı-ölmemişim dolayısıyla- hehe.
neyse ki şu yeni nesil duygusal ve de romantik vampirlerden değildi karşıma çıkan. aşık falan olmadı bana. gerçi olsaydı da çok fantastik ve müthiş ego tatmin edici bir ilişki yaşayabilirdik belki. gerçi benimkinin hala beni ısırıp kaybolabileceğine ihtimal vermiyorum ben. elbet bir gün geri gelir. şimdi kısmet değilse belki yarın belki yarından da yakın bir şekilde beni bulur diye avunuyorum. o zaman biraz cilve yaparım sonsuza dek mutlu yaşarız. gerçi herkes beyaz atlı prens falan beklerken ben niye bu kan emicinin yolunu gözlüyorum-anlamsız. belki de
belki de
belki de
belki de
damgalanmışızdır. .(kalp)


niHAHAHA..yankı yankı yankı
Posted by Picasa

0 pırt: