BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

06 Aralık 2009

sarılmak sarılmak

one more cup of coffee dinliyorum.
ama deli gibi.
eskiden de dinlerdim de bu başka. şimdi başkayım.
çok isterdim onunla birlikte dinlemeyi çünkü.
birlikte dans etmek isterdim.
birlikte film izlemek
yatmadan önce birlikte süt içmek
birlikte uyumak ama ondan önce uyanmak isterdim.
ona benden geldiği belli olan isimsiz mektuplar yazar,
üzerlerine parfümümden sıkardım.
öl dese gözümü kırpmadan ölüme giderdim.
şu anda da bir ölüden farkım yok çünkü.

yokluğunu varlığından daha çok gözümde büyüttüm, biliyorum.
ama bunun suçlusu o
gidiyorum demeyen o.
gittiğini bile bile gitmemiş olduğuna inandırdım kendimi şu iki çift lafı etmediği için bana.
öfkeliyim
ama onu çok nadir gördüğüm zamanlarda içimden ona sarılmaktan başka bir şey gelmiyor.
titriyorum
yolumu değiştiriyorum
midem bulanıyor
ama yine de ona sarılmak istiyorum.
ömrüm boyunca beceremeyeceğim ondan hesap sormayı.
çünkü her defasında sarılmak gelecek.

keşke tekrar çocuk olsam.
keşke

0 pırt: